صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: محسن توکلی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم ایکس لارج با لینک مستقیم و کیفیت عالی X Large

دانلود فیلم ایکس لارج با لینک مستقیم و کیفیت عالی X Large. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم دانلود فیلم ایکس لارج با کیفیت عالی و معمولی را که در ژانر فیلم های کمدی تولید شده است را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. این فیلم ایرانی که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است و در اوایل تیر ماه سال ۹۸ بر روی پرده های سینما در سراسر کشور به اکران در امده است را به کارگردانی محسن توکلی ساخته شده است و همچنین نویسندگی دانلود فیلم ایکس لارج توسط محمد عزت خانی و تهیه کنندگی ان را محمد حسین فرح بخش انجام داده است. فیلم ایکس لارج که به طور کامل یک فیلم کمدی و خنده دار است تواست در زمان اجرا اقبال زیادی از مخاطبان دریافت کند و فروش بسیار خوب داشت و البته ستاره های محبوبی نیز در ان بازی کرده اند.

داستان دانلود فیلم ایکس لارج با کیفیت عالی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم یک فیلم کاملا کمدی و خنده دار است و داستان ان اینگ.نه رقم می خورد که ۳ جوان که به تازگی از زندان ازاد شده اند به دنبال رویا های خود می روند تا انها را به واقعیت تبدیل کنند اما در مسیر دستیابی به رویا هایشان برای ان ها اتفاقاتی عجیب و غیر منتظره پیش می اید که قسمت خنده دار داستان نیز شروع می شود. با توجه به بازی علی صادقی، بازیگر محبوب و دوست داشتنی طنز کشورمان در این فیلم ایرانی، قطعا همانطور که انتظار می رفت این فیلم از فروش خوبی در میان مخطبان بر خوردار شد و همچنین توانست امتیاز بالا یی در زمینه فیلم های طنز دریافت کند. اگر به فیلم های طنز علاقه مند هستید دانلود فیلم زهر مار نیز به شما توصیه می شود.

اطلاعات تکمیلی فیلم ایکس لارج X Large

کارگردانی فیلم ایکس لارج توسط محسن توکلی انجام شده است و این فیلم توانست در مدتی که بر روی پرده های سینما کشور بود مبلغی در حدود ۶.۳ میلیارد تومان فروش داشته باشد. از ستاره های که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی، بهاره رهنما، سحر قریشی و یوسف تیموری اشاره کرد. به شما کاربران عزیز دانلود فیلم کاتیوشا نیز که در سبک طنز می باشد توصیه می شود

ژانرها