صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

سال انتشار: 2014
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Antoine Fuqua
مدت زمان: 132 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم اکولایزر با دوبله فارسی The Equalizer 2014 با لینک مستقیم کیفیت عالی

دانلود فیلم اکولایزر با دوبله فارسی The Equalizer 2014 با لینک مستقیم کیفیت عالی. همه چیز از ان جایی شروع می شود که رابرت همسر خود را که بسیار عاشقش بود را از دست می دهد، او که یک مامور حرفه ای سازمان سیا و امنیتی-جاسوسی ایالات متحده آمریکا با گذشته سیاه و تاریک و یک ادمکش حرفه ای است به همسر خود قبل از مرگش قول می دهد تا دست از این کار بکشد. حال پس از مرگ همسرش رابرت یک زندگی عادی را شروع می کند و کنترل زندگیش را خودش به دست می گیرد او به صورت کاملا عادی مشغول زندگی خود است و در یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای مشغول به کار می شود و از شغل قبلی خود استعفا می دهد و تمامی گذشته و سوابق خود را پاک می کند و با هویت جدید شروع دوباره ای را آغاز می کند تا اینکه…

دانلود فیلم اکولایزر با دوبله فارسی و لینک مستقیم

رابرت شب ها پس از اتمام کارش به یک کافه رستوران نزدیک محل زندگی اش برای خوردن قهوه و مطالعه کتاب می رود. در همان جا او با دختر روسی جوانی اشنا می شود که گاها با هم صحبت می کنند. یکی از شب ها که رابرت در حال برگشت به منزل خود است چند نفر از لات های روسی را می بیند که دختر را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. او اکنون تصمیم می گیرد که به ادم سابق تبدیل شده و برای نجات زندگی این دختر با بزرگترین مافیای روسیه در امریکا و دارو دسته اش در بیوفتد. تلفیق داستان جذاب و نفسگیر به قلم نویسندگان سرشناس هالیوودی  Richard Wenk و Michael Sloan در کنار کارگردانی و بازیگردانی کارگردان مشهور امریکایی Antoine Fuqua باعث به وجود امدن اثری جذاب و دیدنی شده است که طرفداران بسیاری دارد.

دانلود فیلم سینمایی  The Equalizer 2014 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

بازی فوق العاده و بدون نقص  Denzel Washington در نقش اصلی و همچنین Marton Csokas و Chloë Grace Moretz در مقابل او باعث به وجو امدن اثری ماندگار و جذاب شده است. این فیلم که محصول سال 2014 ایالات متحده آمریکا می باشد، توانسته از مجله و سایت فیلم شناسی IMDb امتیاز عالی 7.2 از 10 را از کاربران از ان خود کند. اگر شما هم به دنبال یک فیلم جذاب و میهیج هستید که در کنار داستان جنایی و هیجان انگیز، با صحنه های اکشنش نفستان را در سینه حبس کنید بی شک این فیلم بهترین گزینه پیش روی شما است. پس به هیچ عنوان دانلود این فیلم را در انتهای همین صفحه از دست ندهید. اگر به فیلم های اجتماعی و درام علاقه دارید به هیچ عنوان دانلود فیلم سینمایی هفت و نیم با لینک مستقیم را از دست ندهید.

ژانرها