صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Chris Sanders
بازیگران: Cara Gee ، Harrison Ford ، Omar Sy ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم اوای وحش با لینک مستقیم فیلم the call of the wild دوبله

دانلود فیلم اوای وحش با لینک مستقیم فیلم the call of the wild دوبله داستان زندگی یک سگ مهربان و فداکار است که هنگامی که از محل زندگی اش که کالیفرنیا است به یک ی.لون که یک منطقه وحشی در آلاسکا است منتقل میشود ، زندگی اش دچار دگرگونی میشود و باید برای بقایش تلاش کند .

او به عنوان جدید ترین عضو در یک گروه از نامه رسان ها در حال گزراندن زندگی است و تازه به معنای واقعی زندگی اش پی برده است . او تجارب بسیار زیادی را در این راه بدست میاورد و زندگی جدیدی در نمایش انلاین فیلم آوای وحش دوبله پیدا میکند .

دانلود فیلم اوای وحش با لینک مستقیم

این فیلم که در سال 2020 در ژانر خانوادگی درام و ماجراجویی با بودجا ای بین 125 تا 150 میلیون دلار ساخته شده است ، در واقع یک باز ساخت از فیلم قدیمی آن با همین اسم دانلود فیلم اوای وحش با لینک مستقیم میباشد .

این فیلم نا کنون توانسته با کسب نمره خوب از IMDB و همچنین زنده کردن خاطرات نسخه قدیمی دانلود فیلم the call of the wild با لینک مستقیم در ذهن طرفدارانش ، نظر مثبت بسیاری از منتقدین سینما را با جلوه های ویژه خود و داستان زیبا و کارگردانی خوبش دریافت نماید .

دانلود فیلم the call of the wild با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های درام و خانوادگی هستین و یا با نسخه قدیمی دانلود فیلم آوای وحش دوبله خاطرات زیادی دارید و به دنبال تجدید ان در مدل به روز تر آن هستین ، و یا میخواهید با دیدن یک فیلم خانوادگی خوب در کنار خانوادیتان لحظات خوب و جذابی را برای خود به ارمغان بیاورید ، قطعا یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم the call of the wild دوبله فارسی میباشد . در کنار آن میتوان به دانلود فیلم جاسوس و همچنین دانلود فیلم سونیک اشاره نمود .

ژانرها