صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، هندی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Sujoy Ghosh
بازیگران: Amitabh Bachchan ، Amrita Singh ، Antonio Aakeel ،
مدت زمان: 117 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم انتقام Badla 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم انتقام Badla 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم همراه با 2 کیفیت مختلف و عالی با حجم کم به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مطلب برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی یک وکیل مسن به نام بادل به روایت کشیده می شود. این وکیل دادگستری که بسیار کارکشته و با تجربه است در کشور هند زندگی می کند و اصالتا هندی می باشد؛ توانسته در پرونده های بزرگ بسیاری پیروز شود و در میان جامعهی قضایی کشور هند اعتبار بسیاری را به دست اورد.

دانلود فیلم انتقام با دوبله فارسی با لینک مستقیم

اما همه چیز در همین جا ختم نمی شود، پس از مدتی دختری به نام ناینا این وکیل را برای پرونده خود استخدام می کند و از او تقاضای کمک می کند. داستان از این قرار است که این دختر به واسطه ی یک پرونده ی بسیار پیچیده و به طرز مشکوکی متهم به قتل شده است و حال دادگاه می خواهد او را به عنوان قاتل محاکمه و مجازات نماید. بادل بعد از صحبت با دختر و مطالعه ی پرونده متوجه می شود که این دختر کاملا بی گناه است و او راست می گوید. اما از طرف دیگر کسی که قتل را انجام داده بسیار حرفه ای بوده و هیچ سر نخی از خود بر جای نگذاشته است. حال بادل تمام تلاش خود را می کند تا حقیقت را اشکار سازد.

دانلود فیلم Badla 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی که تنها چند روزی است منتشر شده و به اکران عمومی در امده است؛ محصول سال 2019 سینمای بالیوود کشور هند می باشد و تلفیقی از ژانر های جنایی و درام است که به نوعی سنت شکنی کرده و تصور مخاطب را از فیلم های هندی دگرگون می کند. داستانی جنایی و جذاب در کنار کمی چاشنی درام و استفاده از فوق ستاره های هندی همچون Amitabh Bachchan ،Amrita Singh Antonio Aakeel و کارگردانی و بازیگردانی، کارگردان سرشناس سینمای بالیوود Sujoy Ghosh توانسته یک اثر جذاب را خلق کند به طوری که موفق شده از سایت و مجله مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز فوق العاده 7.9 را کسب نماید. برای دانلود فیلم عجیب و غریب با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها