صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.9

imdb

ژانر: درام ، علمی تخیلی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Guy Moshe
بازیگران: Anna Brewster ، Gabrielle Cassi ، Juliet Aubrey ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ال ایکس ۲۰۴۸ با دوبله فارسی فیلم LX 2048 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ال ایکس ۲۰۴۸ با دوبله فارسی فیلم LX 2048 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. یک بیمار لاعلاج تلاش میکند تا از آینده ی خانواده‌ی خود در دنیایی که سمی بودن اشعه خورشید مردم را مجبور میکند در طول روز در داخل خانه بمانند، محافظت کند…

دانلود فیلم ال ایکس ۲۰۴۸ با دوبله فارسی با لینک مستقیم

یک بیمار لاعلاج تلاش میکند تا از آینده ی خانواده‌ی خود در دنیایی که سمی بودن اشعه خورشید مردم را مجبور میکند در طول روز در داخل خانه بمانند، محافظت کند و توسط کمپانی Chimera Pictures تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

دانلود فیلم LX 2048 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ال ایکس ۲۰۴۸ LX 2048 2020 به کارگردانی Guy Moshe ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون R Juliet Aubrey, Anna Brewster, Gabrielle Cassi توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جنگ با پدربزرگ با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها