صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: نیوزلند ،
کارگردان: Rob Lücker
مدت زمان: 81 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم اردوگاه نخاله ها با زیرنویس فارسی فیلم Rundfunk: Jachterwachter 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اردوگاه نخاله ها با زیرنویس فارسی فیلم Rundfunk: Jachterwachter 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد پسر جوانی به نام رونی است که در کودکی یک بچه مشهور و ستاره ای با آینده درخشان بوده اما در گذر زمان، به فردی ناموفق تبدیل میشود….

دانلود فیلم اردوگاه نخاله ها با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد پسر جوانی به نام رونی است که در کودکی یک بچه مشهور و ستاره ای با آینده درخشان بوده اما در گذر زمان، به فردی ناموفق تبدیل میشود. اکنون رونی برای فرار از دست دو مرد دیوانه به یک مهمانخانه پناه میبرد اما به محض ورودش، اوضاع به شکل عجیبی به هم ریخته و…

دانلود فیلم Rundfunk: Jachterwachter 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی اردوگاه نخاله ها Rundfunk: Jachterwachter 2020 به کارگردانی Rob Lücker ؛ محصول سال 2020 کشور نیوزلند می باشد، که با داشتن ژانر کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Yannick van de Velde, Tom van Kalmthout, Pierre Bokma توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم استاد کونگ فو هوو یوانجیا با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها