صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.8

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2001
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Peter Jackson
بازیگران: Elijah Wood ، Ian McKellen ، Orlando Bloom ،
مدت زمان: 178 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ارباب حلقه ها 1 دوبله فارسی و زبان اصلی لینک مستقیم The Lord Of The Rings

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 1 دوبله فارسی و زبان اصلی لینک مستقیم The Lord Of The Rings. فیلم ارباب حلقه ها 1 که نسخه اول ان به نام یاران حلقه شناخته می شود اولین قسمت از سه گانه فیلم های The Lord Of The Rings می باشد. این فیلم سینمایی را می توان از شاهکار های فیلم سازی در تاریخ سینما دانست که داستان ان بر اساس بوجود امدن شواهدی برای قدرت گرفتن سائرون و سپس تلاش برای جلوگیری از این موضوع داسنت. با پیدا شدن حلقه قدرت این شواهد به یقین تبدیل می شود که شروع ماجرایی نامشخص برای یاران حلقه است که به در تلاش هستند که خود را به کوه نابودی برسانند تا بتوانند این حلقه را که در انجا ساخته شده است را در همان جا نیز از بین ببرند. شما می توانید فیلم The Lord Of The Rings 1 را پخش انلاین تماشا کنید.

درباره دانلود فیلم ارباب حلقه ها 1 دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی را می توان یکی از شاهکار های سینما جهان دانست که دارای طرافداران زیادی نیز در سراسر دنیا می باشد. کتاب های سه گانه ارباب حلقه ها که توسط J.R.R Talkin نوشته شده است و اولین نسخه از این فیلم به کارگردانی Peter Jackson در سال ۲۰۰۱ کارگردانی شده است که توانست مخاطبان بسیار زیادی را با این سه گانه موفق اشنا کند و در کنار این موضوع این فیلم نیز توانست موفقیت بسیار زیادی نیز بدست اورد. بعد از این نسخه از این فیلم نسخه های دیگر این فیلم یعنی ارباب حلقه ها 2 و همچنین ارباب حلقه ها 3 ساخته شد که تمامی این فیلم توانست جوایز زیادی نیز بدست اورند و در ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفته اند. در نهایت یک سه گانه دیگر نیز به نام هابیت ساخته شد که داستان گذشته The Lord Of The Rings را نمایش می داد.

دانلود فیلم The Lord Of The Rings 1 , The Folloship Of The ring زبان اصلی با کیفیت عالی و معمولی

اگر به فیلم هایی در این ژانر علاقه مند هستید دانلود فیلم شوالیه تاریکی با لینک مستقیم نیز به شما کاربران عزیز پیشنهاد می شود. شما می توانید از سایت ایزی ببین، دانلود فیلم ارباب حلقه ها 1 دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم و کیفیت های های معمولی و عالی انجام دهید همچنین می توانید از تماشای انلاین این فیلم خارجی نیز لذت ببرید. این فیلم که محصول کشور امریکا و در سال ۲۰۰۱ می باشد توانست در ان زمان مبلغی در حدود یک میلیارد دلار فروش داشته باشد. از بازیگرانی که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند می توان به Elijah Wood، Ian McKellen، Orlando Bloom اشاره کرد. فیلم لرد اف د رینگز با امتیاز بالای ۸.۸ از فیلم های برتر IMDb نیز می باشد.

 

ژانرها