صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Paul Greengrass
بازیگران: Helena Zengel ، Tom Astor ، Tom Hanks ،
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم اخبار دنیا با زیرنویس فارسی فیلم News of the World 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اخبار دنیا با زیرنویس فارسی فیلم News of the World 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  فیلم در سال ۱۸۷۰ روی می‌دهد و ماجرای مردی اهل تگزاس را دنبال می‌کند که در غرب وحشی سفری آغاز کرده و به دختر جوانی برمی‌خورد که ربوده شده است….

دانلود فیلم اخبار دنیا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم در سال ۱۸۷۰ روی می‌دهد و ماجرای مردی اهل تگزاس را دنبال می‌کند که در غرب وحشی سفری آغاز کرده و به دختر جوانی برمی‌خورد که ربوده شده است. مرد می‌کوشد دختر را نجات دهد اما خود را وارد رویدادهای زنجیروار و خطرناکی می‌کند و…

دانلود فیلم News of the World 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی اخبار دنیا News of the World 2020 به کارگردانی Paul Greengrass ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و چین می باشد، که با داشتن ژانر درام و اکشن، وسترن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Tom Hanks, Helena Zengel, Tom Astor توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مرثیه هیلی بیلی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها