صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

سال انتشار: 2009
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: James Cameron
بازیگران: Sam Worthington ، Sigourney Weaver ، Zoe Saldana ،
مدت زمان: 162 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم آواتار دوبله فارسی و زبان اصلی Avatar کیفیت عالی لینک مستقیم پخش انلاین

دانلود فیلم آواتار دوبله فارسی و زبان اصلی Avatar کیفیت عالی لینک مستقیم پخش انلاین. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم Avatar را که به صورت دوبله و همچنین زبان اصلی و با کیفیت عالی و معمولی قرار داده شده است را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که البته می توانید از پخش انلاین این فیلم نیز لذت ببرید. فیلم سینمایی آواتار محصول سال 2009 از کشور امریکا می باشد که ان را می توان یکی از شاهکار های سینمای جهان معرفی کرد. این فیلم به کارگردانی James Cameron ساخته شده است که از کارگردان محبوب در سراسر دنیا می باشد و از اثار فوق العاده این کارگردان می توان به فیلم تایتانیک اشاره کرد. همچنین کار نویسندگی دانلود فیلم آواتار نیز بر عهده او بوده است و این فیلم توانسته است امتیاز فوق العاده ۷.۹ از ۱۰ را از IMDb دریافت کند.

داستان دانلود فیلم آواتار دوبله فارسی و زبان اصلی

فیلم آواتار در ژانر فیلم های اکشن، فانتری و ماجراجویی ساخته شده است و دارای داستانی تخیلی می باشد. جیک سالی یکی از سربازان فلج نیروی دریایی امریکا می باشد که بجای برادر دو قلوی خودش به یکی از قمر های سیاره ای دور به نام پاندورا برای ماموریتی مخفی و ویژه سفر می کند. در Avatar، جیک متوجه می شود که ارتش قصد دارد تا موجودات شبه انسان این سیاره را که به نام ناوی شناخته می شوند از بین ببرد تا به منابع سرشار این سیاره دسترسی دسترسی پیدا کند. جیک به عنوان یک نفوذی و در پوشش ناوی ها به میان انها نفوذ می کند تا از زندگی انها و همچنین قدرت انها اطلاعات جمع کند اما در این میان اتفاقاتی رخ خواهد داد که جیک را از ماموریت اصلی اش دور می کند و سعی می کند مانع این جنگ شود …

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Avatar 2009 با لینک مستقیم

همانطور که در بالا گفته شد دانلود فیلم سینمایی آواتار را می توان یکی از شاهکار های فیلم سازی در سال ساخت این فیلم معرفی کرد. آواتار اولین فیلمی بود که به صورت ۳ بعدی فیلم برداری شد و برای اولین بار این فیلم بود که در سینمای های سراسر دنیا به صورت ۳ بعدی به نمایش در امد. دانلود فیلم Avatar که به صورت دوبله فارسی و زبان اصلی قرار داده شده است را می توان یکی از پر فروش ترین فیلم ها نیز در نظر گرفت که شما کاربران عزیز می توانید ان را به صورت پخش انلاین نیز تماشا کنید. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون Zoe Saldana، Sam Worthington و Sigourney Weaver نیز ایفای نقش کرده اند. فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ یکی از قوی ترین فیلم های ساخته شده در زمینه جلوه های ویژه نیز بوده است.

ژانرها