صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2010
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Tim Burton
بازیگران: Helena Bonham Carter ، Johnny Depp ، Mia Wasikowska ،
مدت زمان: 110 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آلیس در سرزمین عجایب با دوبله فارسی فیلم Alice in Wonderland 2010 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آلیس در سرزمین عجایب با دوبله فارسی فیلم Alice in Wonderland 2010 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. 10 سال از زمان نخستین دیدار آلیس از سرزمین عجایب می‌گذرد. او اکنون دختری 19 ساله است که برای فرار از یک پیشنهاد ازدواج در یک میهمانی، به‌دنبال خرگوش سفیدی راه می‌افتد و مجددا سر از سرزمین عجایب در می‌آورد…

دانلود فیلم آلیس در سرزمین عجایب با دوبله فارسی با لینک مستقیم

10 سال از زمان نخستین دیدار آلیس از سرزمین عجایب می‌گذرد. او اکنون دختری 19 ساله است که برای فرار از یک پیشنهاد ازدواج در یک میهمانی، به‌دنبال خرگوش سفیدی راه می‌افتد و مجددا سر از سرزمین عجایب در می‌آورد. اوضاع سرزمین عجایب بسیار دگرگون شده. ملکهٔ سرخ علیه خواهر خود، ملکهٔ سفید، توطئه کرده و بر سرزمین عجایب سیطره خویش را گسترانیده‌است. آلیس به کمک دوستانش (کلاهدوز دیوانه، گربه چشیر، کرم شبتاب، دوقلوهای دیدلدام و دیدلدو، و دیگران!) موفق به براندازی ملکه سرخ می‌شود. در انتها نیز آلیس به پیشنهاد لرد پاسخ منفی می دهد و تجارت دیرینه ی پدرش را از سر می گیرد.

دانلود فیلم Alice in Wonderland 2010 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آلیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland 2010 به کارگردانی Tim Burton ؛ محصول سال 2010 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی،کمدی و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Mia Wasikowska, Johnny Depp, Helena Bonham Carter  توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه خرس های دهکده با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها