صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.3

imdb

ژانر: درام ، کمدی ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Jeo Baby
بازیگران: Ajitha V.M ، Nimisha Sajayan ، Suraj Venjaramoodu ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آشپزخانه عالی هندی The Great Indian Kitchen 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم آشپزخانه عالی هندی The Great Indian Kitchen 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد زن جوانی میباشد که به تازگی ازدواج کرده است و زندگی خوبی را همراه با همسرش سپری میکند….

دانلود فیلم آشپزخانه عالی هندی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم آشپزخانه عالی هندی The Great Indian Kitchen 2021 در مورد زن جوانی میباشد که به تازگی ازدواج کرده است و زندگی خوبی را همراه با همسرش سپری میکند. اکنون این زن جوان تلاش میکند تا همسر مطیعی برای شوهرش باشد و انتظارات خانواده شوهرش را نیز برآورده کند. در این مسیر او سعی میکند تا خود را تغییر دهد اما بیشتر از اینکه خود تغییر کند خانواده‌اش را تغییر داده و…

دانلود فیلم The Great Indian Kitchen 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آشپزخانه عالی هندی The Great Indian Kitchen 2021 به کارگردانی Jeo Baby ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر درام و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Nimisha Sajayan, Suraj Venjaramoodu, Ajitha V.M توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سرزمین با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها