صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: George Clooney
بازیگران: David Oyelowo ، Felicity Jones ، George Clooney ،
مدت زمان: 114 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آسمان نیمه شب با دوبله فارسی فیلم The Midnight Sky 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آسمان نیمه شب با دوبله فارسی فیلم The Midnight Sky 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان پسا آخر الزمانی درباره‌ی آگوستین دانشمندی تنها در قطب شمال را به تصویر کشیده است..

دانلود فیلم آسمان نیمه شب با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم داستان پسا آخر الزمانی درباره‌ی آگوستین دانشمندی تنها در قطب شمال را به تصویر کشیده است که در تلاش است تا سالی و دوستان فضانوردش را از بازگشت به زمین و مواجهه با یک فاجعه‌ی جهانی مرموز باز دارد و…

دانلود فیلم The Midnight Sky 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آسمان نیمه شب The Midnight Sky 2020 به کارگردانی George Clooney ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،اخیلی و معمایی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون George Clooney, Felicity Jones, David Oyelowo توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند خانواده نیمه شب با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها