صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مجیدرضا مصطفوی
مدت زمان: 82 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم آستیگمات با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم آستیگمات با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم استیگمات را برای شما کاربران عزیز فراهم کنیم. این فیلم ایرانی که در ژانر فیلم های درام ساخته شده است یک فیلم پیرامون مشکلات اجتماعی و خانوادگی در شرایط کنونی جامعه می باشد. فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی ساخته شده است که بعد از ساخت فیلم انارهای نارس در سال ۹۲ سر و صدای زیادی کرد. این فیلم به تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی و همچنین نویسندگی پیام کرمی ساخته شده است. قرار بود که فیلم سینمایی استیگمات برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده سینمای برود اما به دلایل نا معلومی قبل از شروع این جشنواره این فیلم را از لیست فیلم های پخش شده در این جشنواره حذف کردند که با انتقادات زیادی نیز این موضوع رو به رو شد.

داستان دانلود فیلم آستیگمات با کیفیت عالی

همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد فیلم استیگمات در ژانر فیلم های درام و خانوادگی است و به مشکلات روز اجتماع پرداخته است. مردی بعد از سال ها که خانه و خانواده خود را ترک کرده بود برگشته و قصد دارد خانه را از پسر و عروسش و همچنین همسر و نوه اش بگیرد اما پسرش در زیر زمین خانه مشغول پرورش زالو می باشد و قصد دارد از این راه پولدار شود. پسرش سعی می کند که این دو را با هم اشتی دهد و تمام تلاشش را می کند. در این فیلم تصمیماتی که گرفته می شود به صورت مستقیم بر روی نوه خانواده که ۱۲ سال بیشتر ندارد تاثیر می گذارد اما با توجه به سن کم او، خودش توانایی دخالت ندارد. در فیلم آستیگمات، تاثیر رفتار ها و انتخاب افراد بزرگتر بر کودکان نمایش داده می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم استیگمات با لینک مستقیم

در داستان این فیلم نوشته شده است:

یه روده راست تو شکمش نیست، یادت رفته تو چشممون زل میزد دروغ میگفت. اون برگرده همه را عاصی میکنه…

این فیلم که نتوانست در جشنواره فیلم فجر شرکت کند اما توانست امتیاز بالایی از مخاطبان دریافت کند. اگر به این سبک از فیلم ها علاقه مند هستید دانلود فیلم لانتوری با لینک مستقیم به شما کاربران عزیز توصیه می شود. در فیلم آستیگمات بازیگران محبوبی مانند محسن کیایی، باران کوثری، نیکی کریمی، مهتاب نصیرپور، حسین پاکدل ایفای نقش کرده اند. دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین نیز از دسته فیلم های مشابه استیگمات می باشد که جایز بسیار زیادی را توانسته است کسب کند.

 

ژانرها