صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: علمی تخیلی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Gavin Rothery
بازیگران: Rhona Mitra ، Stacy Martin ، Theo James ،
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم آرشیو دوبله فارسی فیلم Archive 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آرشیو دوبله فارسی فیلم Archive 2020 با لینک مستقیم داستان یک شخصی به نام جرج است که در حال ساختن آخرین پروژه رباط انسانی با هوش مصنوعی خود میباشد که در حال آماده سازی آخرین نمونه ی امتحانی آن میباشد . این مرحله جزو پر ریسک ترین و پر خطر ترین مرحله های ساخت توسط وی میباشد . دلیل پر ریسک بودن این قضیه ، هرف پنهانی اوست که به هیچ وجه نمیخاهد کسی آن را بفهمد . او قصد دارد تا دوباره با همسرش بتواند ملحق شود و میخواهد از طریق این رباط به این هدفش برسد . در ادامه دانلود فیلم ارشیو با لینک مستقیم خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم آرشیو دوبله فارسی

دانلود فیلم ارشیو با زیرنویس فارسی که در سال 2020 توسط گوین روتری و در ژانر علمی تخیلی تهیه و ساخته شده است ، با داستان بی نقص و کم نظیر خود ، دل بسیاری از فیلم دوستان و عاشقان فیلم های تخیلی را اوانسته بدست بیاورد . از جمله نکات مثبت دانلود فیلم Archive 2020 دوبله فارسی میتوان به جلوه های ویژه زیبای آن و داستان خاصش اشاره نمود . همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز درباره دانلود فیلم Archive با زیرنویس فارسی مثبت بوده است .

پیشنهاد دانلود فیلم Archive 2020 با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های علمی تخیلی هستین و مدت های زیادی بود منتظر یک فیلم جدید و پر محتوا در این ژانر فیلم ها بوده اید و میخواهید با مشاهده ی یک فیلم خوب در این سبک ها ، لحظات خوب و خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم آرشیو با زیرنویس میباشد . از جمله فیلم های مشابه دانلود فیلم ارشیو دوبله فارسی میتوان به دانلود فیلم دل بیچاره و همچنین فیلم پروژه قدرت اشاره نمود .

همچنین شما میتوانین با مراجعه به سایت و یا صفحات اجتماعی ایزی ببین مانند صفحه اینستاگرام ، پیش نمایش فیلم را مشاهده نمایید .

ژانرها