صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: اجتماعی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: منوچهر هادی
مدت زمان: 50 دقیقه
رده سنی: 15 به بالا
دانلود گیسو قسمت 22 – دانلود سریال عاشقانه 2 با ترافیک نیم بها ❤️ قسمت 1 تا 22 گیسو

دانلود سریال گیسو یکی از محبوب ترین سریال های ایرانی که این روزها جنجال های فراوانی را ایجاد کرده است به تمام علاقه مندان به سریال های اجتماعی و عاشقانه پیشنهاد می شود. در حقیقت این مجموعه فصل دوم از سریال عاشقانه است. که ساخته ی منوچهر هادی یکی از برترین کارگردانان می باشد. که از فیلم های سینمایی محبوب ساخته ی او می توان به سریال رحمان 1400 اشاره داشت. این سریال در بدو ورود با غیبت برخی از بازیگرانش مورد جنجال واقع شد. چرا که شخصیت اول آن مهناز افشار به دلیل مهاجرت در این مجموعه حضور نداشت. همچنین پانته آ بهرام به دلیل اختلاف نظرات پیش آمده در سریال دلداگان در این مجموعه حضور ندارد. اما خبر خوب اینکه شخصیت محبوب و دوست داشتنی پیمان همچنان با همان قدرت قبلی نقش آفرینی می کند.

دانلود سریال گیسو قسمت 1 تا 22

داستان این مجموعه همانند قبل در همان محتوای اجتماعی و عاشقانه است. جالب است بدانید که با تغییرات ایجاد شده در این سریال همچنان این مجموعه درخشان و با قوت خود باقیست. شخصیت های محبوب این برنامه رضا و سهیل و پیمان دوباره گرد هم می آیند و تصمیم به شروع کارهای جدید میگیرند. در این مسایلی از طرف پدر رضا گریبانگیر این سه جوان می شود. در این مجموعه شخصیت های خانم جدیدی اضافه شده اند که از جمله آن می توان به خانم هانیه توسلی و سانیا سالاری اشاره داشت. همین حالا برای دانلود سریال گیسو قسمت 1 تا 20 از طریق وبسایت ایزی ببین اقدام فرمایید.

دانلود سریال عاشقانه 2 با ترافیک نیم بها

دانلود سریال عاشقانه 2 با ترافیک نیم بها همین حالا می توانید از وبسایت ما دانلود نمایید. و از دیدن این مجموعه جذاب لذت ببرید. این مجموعه در سال 1400 ارایه شده است. سریال گیسو ساخته ی منوچهر هادی می باشد. که در سبک اجتماعی و درام و عاشقانه است. با دانلود سریال گیسو شاهد بازیگرانی از جمله رضا گلزار حسین یاری و هومن سیدی و بازیگران خانم از جمله هانیه توسلی و ساره بیات و سانیا سالاری می باشید.

به علاقه مندان به سریال های ایرانی دانلود سریال دراکولا مهران مدیری پیشنهاد می شود.

قسمت بیست یکم سریال گیسو اضافه شد. دانلود قسمت 22 سریال گیسو. در این قسمت از سریال گیسو اتفاقات هیجان انگیزی رخ میدهد که پیشنهاد میکنیم حتما این سریال فوق العاده را دانلود کرده و مشاهده کنید. قسمت 22 سریال گیسو در سایت ایزی ببین برای شما قرار داده شده است.

دانلود سریال گیسو این روز ها بسیار مورد پسند کاربران مختلف قرار گرفته است به طوری که می توان آن را یکی از موفقترین سریال های تماشای خانگی دانست. پس همین حالا این سریال محبوب را از سایت ایزی ببین دانلود نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

ژانرها