صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: اجتماعی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1399
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سروش محمدزاده
مدت زمان: 50 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود سریال سیاوش قسمت 1 تا 18 – قسمت جدید سریال سیاوش – قسمت آخر سیاوش

برای دانلود سریال سیاوش قسمت 1 تا 18 می توانید از طریق وبسایت ایزی ببین اقدام فرمایید. سریال سیاوش یکی از محبوب ترین سریال های نمایش خانگی است. که این روزها در شبکه های نمایش خانگی جنجال فراوانی به پا کرده است. این مجموعه در ژانر درام و اجتماعی می باشد. که این سبک از فیلم ها بسیار مورد علاقه مخاطبین واقع می شود.

دانلود قسمت جدید سریال سیاوش قسمت 1 تا 18

داستان دانلود سریال سیاوش از این قرار است که میلاد کی مرام در نقش یک کشتی گیر برای ورود به مسابقات المپیک انتخاب شده است. و حالا باید در اردوگاه های تمرینی حضور پیدا کند. اما دچار مشکلات خانوادگی و عاطفی با نامزد خود می شود. وی به دنبال حل این مشکل می باشد. که متوجه مسئله ی بیماری او می شود. حالا باید در این شرایط بحرانی تصمیم های مهمی بگیرد. در این میان برادرش از زندان ازاد می شود. که شرایط جدیدی در سبک زندگی آن ها ایجاد می شود.

دانلود همه قسمت های سریال سیاوش

دانلود همه قسمت های سریال سیاوش را به تمام علاقه مندان به سریال های ایرانی پیشنهاد میکنیم. همچنین دانلود سریال گیسو که این روزهای مورد توجه عده ی زیادی واقع شده است نیز به شما پیشنهاد می شود. کارگردان سریال سیاوش سروش محمد زاده می باشد و تهیه کنندگی این مجموعه با مهدی یاری بوده است. این مجموعه محصول سال 1399 است و بخش از آن تا سال 1400 ادامه داشته است. تصویر برداری این مجموعه از پیش از کرونا شروع شده بود. اما با آغاز کرونا نیز ادامه یافت. بازیگران این سریال میلاد کی مرام مجید صالحی ترلان پروانه و رضا کیانیان می باشد. که این سریال را به یک سریال پر ستاره تبدیل کرده است.سبک سریال عاشقانه و اجتماعی است و مناسب برای افراد بالای دوازده سال می باشد. شما میتوانید این مجموعه ی جذاب را با ترافیک نیم بها دانلود کنید. و از تماشای آن لذت ببرید. دانلود قسمت هجدهم سریال گیسو را همین حالا انجام دهید.

همزمان با ارایه این مجموعه قسمت 18 سریال سیاوش از وبسایت ایزی ببین ارایه شد.

ژانرها