صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: استرالیا ، بلژیک ،
کارگردان: Alexs Stadermann
بازیگران: Adriane Daff ، Jane Lynch ، Loren Gray ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن 100 درصد گرگ با دوبله فارسی انیمیشن Download 100 Percent Wolf 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن 100 درصد گرگ با دوبله فارسی انیمیشن Download 100 Percent Wolf 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.موضوع این کارتون روی شخصیتی به نام فردی لوپین (Freddy Lupin) که جانشینی برای خانواده اصیل گرگ نماها به حساب می آید، تمرکز دارد….

دانلود انیمیشن 100 درصد گرگ با دوبله فارسی با لینک مستقیم

موضوع این کارتون روی شخصیتی به نام فردی لوپین (Freddy Lupin) که جانشینی برای خانواده اصیل گرگ نماها به حساب می آید، تمرکز دارد. اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که فردی (Freddy) را به شخصی کاملا دیوانه تبدیل میکند و…

دانلود انیمیشن Download 100 Percent Wolf 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی 100 درصد گرگ Download 100 Percent Wolf 2020 به کارگردانی Alexs Stadermann ؛ محصول سال 2020 کشور استرالیا و بلژیک می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،خانوادگی و انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Loren Gray, Adriane Daff, Jane Lynch توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هشت با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها