صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: استرالیا ،
کارگردان: Ricard Cussó
بازیگران: Deborah Mailman ، Ed Oxenbould ، Frank Woodley ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن وامبت قهرمان با دوبله فارسی انیمیشن Combat Wombat 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن وامبت قهرمان با دوبله فارسی انیمیشن Combat Wombat 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مگی دیجینز، یک وامبت قدرتمند ماده (حیوانی از خانواده کوآلا) است که تبدیل به واندر وومن جنگل شده است….

دانلود انیمیشن وامبت قهرمان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مگی دیجینز، یک وامبت قدرتمند ماده (حیوانی از خانواده کوآلا) است که تبدیل به واندر وومن جنگل شده است. او یک روز ناخواسته پس از نجات یک ناو هواپیمابر تبدیل به ابرقهرمان میشود اما باید با چالش های هیجان انگیزی دست و پنجه نرم کند…

دانلود انیمیشن Combat Wombat 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی وامبت قهرمان Combat Wombat 2020 به کارگردانی Ricard Cussó ؛ محصول سال 2020 کشور استرالیا می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی،کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون   توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم دانا و دایناسورها با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها