صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1996
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Joe Pytka
بازیگران: Michael Jordan ، Theresa Randle ، Wayne Knight ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن هرج و مرج فضایی با دوبله فارسی انیمیشن Space Jam 1996 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن هرج و مرج فضایی با دوبله فارسی انیمیشن Space Jam 1996 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.“مایکل جوردن”، ستاره ی بسکت بال، قهرمانی بازنشسته است که می خواهد توانایی اش را در بیس بال بیازماید، اما در این زمینه اصلا موفق نیست.

دانلود انیمیشن هرج و مرج فضایی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

“مایکل جوردن”، ستاره ی بسکت بال، قهرمانی بازنشسته است که می خواهد توانایی اش را در بیس بال بیازماید، اما در این زمینه اصلا موفق نیست. در همین احوال دارودسته ی شخصیت های کارتونی کمپانی برادران وارنر به سرپرستی “باگزبانی” را مهاجمان فضایی به نام “نردلوک ها” می‌ربایند و…

دانلود انیمیشن Space Jam 1996 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی هرج و مرج فضایی Space Jam 1996 به کارگردانی Joe Pytka؛ محصول سال 1996 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Michael Jordan, Wayne Knight, Theresa Randle توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ماپت ها با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها