صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ، چین ، ژاپن ،
کارگردان: Jill Culton Todd Wilderman
بازیگران: Albert Tsai ، Chloe Bennet ، Tenzing Norgay Trainor ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن نفرت انگیز با دوبله فارسی انیمیشن Abominable 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن نفرت انگیز با دوبله فارسی انیمیشن Abominable 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد گروهی از بچه هاست که می خواهند مسیر سه هزار مایلی شانگهای تا چشم انداز های پوشیده از برف هیمالیا را پیاده روی کنند اما در میانه ی راه، با یک موجود افسانه‌ای به نام یتی که یک هیولای برفی است، برخورد میکنند.

دانلود انیمیشن نفرت انگیز با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در مورد گروهی از بچه هاست که می خواهند مسیر سه هزار مایلی شانگهای تا چشم انداز های پوشیده از برف هیمالیا را پیاده روی کنند اما در میانه ی راه، با یک موجود افسانه‌ای به نام یتی که یک هیولای برفی است، برخورد میکنند. در ادامه، آنها تصمیم میگیرند تا این موجود اسرارآمیز را به آغوش خانواده اش که در اورست زندگی می کنند، بازگردانند…

دانلود انیمیشن Abominable 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی نفرت انگیز Abominable 2019 به کارگردانی Jill Culton, Todd Wilderman ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا،چین و ژاپن می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی،کمدی،فانتزی،تخیلی،موزیکال و انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Chloe Bennet, Albert Tsai, Tenzing Norgay Trainor توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن سینمایی سوپرمن: مرد فردا با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها