صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2004
ساخت کشور: آمریکا ، کره ، هنگ کنگ ،
کارگردان: Darrell Rooney Lynne Southerland
بازیگران: BD Wong ، Mark Moseley ، Ming-Na Wen ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن مولان 2 با دوبله فارسی انیمیشن Mulan II 2004 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن مولان 2 با دوبله فارسی انیمیشن Mulan II 2004 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان این قسمت ادامه مولان 1 بوده و شاهد این هستیم که جنگ با دشمنان رو به اتمام است ولی مغول‌ ها هنوز در فکر حمله به چین هستند…

دانلود انیمیشن مولان 2 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان این قسمت ادامه مولان 1 بوده و شاهد این هستیم که جنگ با دشمنان رو به اتمام است ولی مغول‌ ها هنوز در فکر حمله به چین هستند به همین دلیل و به خاطر نداشتن نیروی کافی جهت مقابله با دشمنان چین در فکر دوستی و اتحاد با کشورهای همسایه می افتد به همین خاطر امپراتور به مولان ماموریت می دهد به همراه سه شاهزاده خانم به کشورهای همسایه بروند. ولی در راه مولان تصمیم میگیرد به سه شاهزاده کمک کرده و آنها را از سرنوشت ازدواج با مردانی که آنها را دوست ندارد فراری دهد!

دانلود انیمیشن Mulan II 2004 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی مولان 2 Mulan II 2004 به کارگردانی Darrell Rooney, Lynne Southerland؛ محصول سال 2004 کشور کره،امریکا و هنگ کنگ می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون  Ming-Na Wen, BD Wong, Mark Moseley توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن سفر به دهلی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها