صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: مالزی ،
کارگردان: Muhammad Usamah Zaid
بازیگران: Altimet ، Amir Bamer ، Fadhli ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن مامور علی با دوبله فارسی انیمیشن Ejen Ali: The Movie 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن مامور علی با دوبله فارسی انیمیشن Ejen Ali: The Movie 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. علی که در دوازده سالگی به طور اتفاقی به عنوان یک جاسوس به کار گرفته می شود، اکنون وظیفه دارد تا از شهر سایبرآیا در برابر تهدیدات حفاظت کند. ..

دانلود انیمیشن مامور علی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

علی که در دوازده سالگی به طور اتفاقی به عنوان یک جاسوس به کار گرفته می شود، اکنون وظیفه دارد تا از شهر سایبرآیا در برابر تهدیدات حفاظت کند. او حالا لقب مامور علی به خود گرفته و به دنبال خنثی کردن توطئه دشمنان است…

دانلود انیمیشن Ejen Ali: The Movie 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی مامور علی Ejen Ali: The Movie 2019 به کارگردانی Muhammad Usamah Zaid؛ محصول سال 2019 کشور مالزی می باشد، که با داشتن ژانر درام ،کمدی،خانوادگی،فانتزی و هیجانی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Altimet, Amir Bamer, Fadhli توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه جادوگر شهر از با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها