صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ken Cunningham
بازیگران: A.J. LoCascio ، Anthony Daniels ، Ben Prendergast ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن لگو جنگ ستارگان با دوبله فارسی انیمیشن Lego Star Wars Holiday Special 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن لگو جنگ ستارگان با دوبله فارسی انیمیشن Lego Star Wars Holiday Special 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  ری (Rey) دوستانش را ترک میکند تا برای جشن لایف دی (Life Day) آماده شوند….

دانلود انیمیشن لگو جنگ ستارگان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

ری (Rey) دوستانش را ترک میکند تا برای جشن لایف دی (Life Day) آماده شوند. او همچنین خودش هم آماده یک ماجراجویی برای دستیابی به دانش عمیق تر درباره یک نیروی ناشناخته میکند و…

دانلود انیمیشن Lego Star Wars Holiday Special 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی لگو جنگ ستارگان Lego Star Wars Holiday Special 2020 به کارگردانی Ken Cunningham ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،انیمیشن،کمدی، و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون  BowenA.J. LoCascio, Anthony Daniels, Ben Prendergast توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هالووین هیوبی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها