صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2014
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Leon Ding
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن له له های جنگلی با دوبله فارسی انیمیشن Boonie Bears: To the Rescue 2014 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن له له های جنگلی با دوبله فارسی انیمیشن Boonie Bears: To the Rescue 2014 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. راه را باز کنید ، جنگل تمام بازدید کننده ای غیرمنتظره دارد. برادران خرس و Logger Vick از کشف یک دختر بچه کوچک در قلمرو گسترده خود در میان کاج ها شوکه شده اند….

دانلود انیمیشن له له های جنگلی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

راه را باز کنید ، جنگل تمام بازدید کننده ای غیرمنتظره دارد. برادران خرس و Logger Vick از کشف یک دختر بچه کوچک در قلمرو گسترده خود در میان کاج ها شوکه شده اند. اما دشمنان دیرینه بلافاصله با این فرشته کوچک گمشده گرم می شوند و برای مراقبت از او با تصور غیرقابل تصور موافقت می کنند: آنها آتش بس برقرار می کنند. با این وجود حتی در حالی که این حیوانات خشن و بیرحمانه خارج از منزل تحت مراقبت از نوزادان قرار می گیرند ، اما در لبه بهشت ​​آنها در کمین است.

دانلود انیمیشن Boonie Bears: To the Rescue 2014 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی له له های جنگلی Boonie Bears: To the Rescue 2014 به کارگردانی Leon Ding؛ محصول سال 2014 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Rick Jay Glen, Siobhan Lumsden, Paul ‘Maxx’ Rinehart توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه کاپیتان زیرشلواری با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها