صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، انگلستان ،
کارگردان: Mike Thurmeier
بازیگران: Denis Leary ، John Leguizamo ، Ray Romano ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5: دوره برخورد با دوبله فارسی انیمیشن Ice Age: Collision Course 2016 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5: دوره برخورد با دوبله فارسی انیمیشن Ice Age: Collision Course 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. “اسکرات” وارد یک سفینه فضایی میشود و بخاطر عدم کنترل سفینه فضایی منظومه شمسی را دچار آشفتگی میکند و تهدیدی جدی برای کره زمین به وجود میاورد.

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5: دوره برخورد با دوبله فارسی با لینک مستقیم

“اسکرات” وارد یک سفینه فضایی میشود و بخاطر عدم کنترل سفینه فضایی منظومه شمسی را دچار آشفتگی میکند و تهدیدی جدی برای کره زمین به وجود میاورد. “دیگو”، “سید” و “مانی” باید به “باک” ملحق شوند تا قبل از نابودی جهان، جلوی شهاب سنگی که با سرعت به سمت زمین می‌آید را بگیرند…

دانلود انیمیشن Ice Age: Collision Course 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی عصر یخبندان 5: دوره برخورد Ice Age: Collision Course 2016 به کارگردانی Mike Thurmeier ؛ محصول سال 2016 کشور امریکا،انگلیس و استرالیا می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،خانوادگی،کمدی،انیمیشن،تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ray Romano, Denis Leary, John Leguizamo توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم بایگانی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها