صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2006
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، انگلستان ،
کارگردان: Carlos Saldanha
بازیگران: Denis Leary ، John Leguizamo ، Ray Romano ،
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن عصر یخبندان 2 با دوبله فارسی انیمیشن Ice Age 2 2006 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 2 با دوبله فارسی انیمیشن Ice Age 2 2006 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین (سید، مانی و دیه گو) که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می گیرند تا قبل از آب شدن یخ ها خود را به منطقه ای امن برسانند.

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 2 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین (سید، مانی و دیه گو) که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می گیرند تا قبل از آب شدن یخ ها خود را به منطقه ای امن برسانند. آنها در طول راه با الی (یک ماموت ماده) و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می کنند و …

دانلود انیمیشن Ice Age 2 2006 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی عصر یخبندان 2 Ice Age 2 2006 به کارگردانی Carlos Saldanha ؛ محصول سال 2004 کشور امریکا،انگلیس و استرالیا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ray Romano, John Leguizamo, Denis Leary توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه قلعه متحرک هاول با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها