صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2015
ساخت کشور: آمریکا ، ایتالیا ، چین ، فرانسه ، کانادا ،
کارگردان: Mark Osborne
بازیگران: Jeff Bridges ، Mackenzie Foy ، Rachel McAdams ،
مدت زمان: 110 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن شازده کوچولو با دوبله فارسی انیمیشن The Little Prince 2015 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن شازده کوچولو با دوبله فارسی انیمیشن The Little Prince 2015 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. دختر کوچولویی در یک سیاره کوچک واقع در نقطه ای بسیار دور از کهشان زندگی می کند. او از این نوع زندگی راضی و خوشحال نمی باشد و هیچ علاقه ای نیز به تنهایی ندارد….

دانلود انیمیشن شازده کوچولو با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دختر کوچولویی در یک سیاره کوچک واقع در نقطه ای بسیار دور از کهشان زندگی می کند. او از این نوع زندگی راضی و خوشحال نمی باشد و هیچ علاقه ای نیز به تنهایی ندارد. زندگی او به همین منوال سپری می سود تا اینکه یک روز با یک خلبان جوان آشنا می شود که ادعا می کند از سیاره ای بسیار دور آمده است که در آن سیاره انسان های زیادی با شادی در کنار هم زندگی می کنند و…

دانلود انیمیشن The Little Prince 2015 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی شازده کوچولو The Little Prince 2015 به کارگردانی Mark Osborne ؛ محصول سال 2015 کشور امریکا،ایتالیا،چین،کانادا و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jeff Bridges, Mackenzie Foy, Rachel McAdams توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم پدینگتون 2 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها