صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Chris Palmer
بازیگران: Darren Criss ، Ike Amadi ، Zachary Quinto ،
مدت زمان: 86 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن سوپرمن: مرد فردا با دوبله فارسی انیمیشن Superman: Man of Tomorrow 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن سوپرمن: مرد فردا با دوبله فارسی انیمیشن Superman: Man of Tomorrow 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. این انیمیشن اوایل زندگی کلارک کنت (Clark Kent) را قبل از تبدیل شدن به سوپرمن بررسی میکند…

دانلود انیمیشن سوپرمن: مرد فردا با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کارتون سینمایی سوپـرمن: مرد فردا (Superman: Man of Tomorrow) یک انیمیشن اکشن و ماجراجویی محصول دی سی DC به کارگردانی کریس پالمر بر اساس داستانی از تیم شرایدن است که در سال 2020 توسط کمپانی برادران وارنر در کشور آمریکا منتشر شد. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون دارن کریس، زکری کینتو، آیک العمادی، یوجین برد، دیوید چن، الکساندرا داداریو، برت داالتون، نیل فلین، رایان هرست، سیسی جونز، پایوتر مایکل، کریستینا میلیزیا، اِیپریل استورت، بلامی یانگ و… به صداپیشگی پرداخته اند.

دانلود انیمیشن Superman: Man of Tomorrow 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سوپرمن: مرد فردا Superman: Man of Tomorrow 2020 به کارگردانی Chris Palmer ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Darren Criss, Zachary Quinto, Ike Amadi توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم قطار بوسان ۲: شبه جزیره با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها