صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2004
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: John Michael Williams
بازیگران: Brooke Shields ، James Woods ، John Michael Williams ،
مدت زمان: 76 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن سرگذشت تخم مرغ عید با دوبله فارسی انیمیشن The Easter Egg Adventure 2004 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن سرگذشت تخم مرغ عید با دوبله فارسی انیمیشن The Easter Egg Adventure 2004 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان انیمیشن در نیمه های شب و در شهر تخم مرغی اتفاق می افتد….

دانلود انیمیشن سرگذشت تخم مرغ عید با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان انیمیشن در نیمه های شب و در شهر تخم مرغی اتفاق می افتد. فردی مرموز مخفیانه به یک نانوایی رفته و مقداری شیرینی میدزدد اما در این میان کسی او را دیده و دنبال میکند تا اینکه…

دانلود انیمیشن The Easter Egg Adventure 2004 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی سرگذشت تخم مرغ عید The Easter Egg Adventure 2004 به کارگردانی John Michael Williams؛ محصول سال 2004 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Brooke Shields, John Michael Williams, James Woods توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن سید پسر دانشمند با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها