صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2005
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Rosemary Contreras
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن دیگو در جنگل بارانی با دوبله فارسی انیمیشن Go Diego Go: Rain Forest Adventure 2005 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دیگو در جنگل بارانی با دوبله فارسی انیمیشن Go Diego Go: Rain Forest Adventure 2005 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان این کارتون تماشایی در مورد یک پسر بچه مکزیکی به نام دیگو است…

دانلود انیمیشن دیگو در جنگل بارانی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان این کارتون تماشایی در مورد یک پسر بچه مکزیکی به نام دیگو است که همراه با یک جگوار کوچک و خواهرش آلیسیاو به جنگل بارانی رفته تا در کنار ماجراجویی های جذاب به حیوانات نیز کمک کند.

دانلود انیمیشن Go Diego Go: Rain Forest Adventure 2005 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دیگو در جنگل بارانی Go Diego Go: Rain Forest Adventure 2005 به کارگردانی Rosemary Contreras ؛ محصول سال 2005 کشور امریکا و کانادا می باشد، و ژانری کمدی دارد.. و توسط کمپانی Nickelodeon Studios منتشر شد .بازیگرانی همچون Gabriela Aisenberg, Constanza Sperakis ,Jake T. Austin به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این کارتون اولین بار در ۶ سپتامبر سال ۲۰۰۵ میلادی توسط شبکه نیکلودئون در کشور آمریکا منتشر شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد نامزد دریافت هفت جایزه شود.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود انیمیشن راز امپراطور با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها