صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، فرانسه ،
کارگردان: Chris Renaud Yarrow Cheney
بازیگران: Eric Stonestreet ، Kevin Hart ، Louis C.K. ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن دو سگ و یک روز با دوبله فارسی انیمیشن The Secret Life of Pets 2016 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دو سگ و یک روز با دوبله فارسی انیمیشن The Secret Life of Pets 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مکس سگ خانگی است که به تازگی مجبور شده سگی دیگر به نام دوک را در کنار خود تحمل کند….

دانلود انیمیشن دو سگ و یک روز با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مکس سگ خانگی است که به تازگی مجبور شده سگی دیگر به نام دوک را در کنار خود تحمل کند. اما بحث ها و دعواهای این دو و اشتباهاتشان باعث می شود به دام ماموران کنترل حیوانات بیافتند و…

دانلود انیمیشن The Secret Life of Pets 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دو سگ و یک روز The Secret Life of Pets 2016 به کارگردانی Chris Renaud, Yarrow Cheney؛ محصول سال 2016 کشور امریکا و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و انمیمشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Louis C.K., Eric Stonestreet, Kevin Hart توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه له له های جنگلی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها