صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
1.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jason Wright
بازیگران: Kj Schrock ، Sarah Taylor ، Victor Merchan ،
مدت زمان: 68 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن در جستجوی جسوس Finding Jesus 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم در جستجوی جسوس Finding Jesus 2020 با زبان اصلی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان زندگی دو ماهی در یک جزیره است که بسیار با هم صمیمی هستند و روزگار را با خوبی ها و بدی هایش سپری می کنند.

دانلود انیمیشن در جستجوی جسوس با لینک مستقیم

انیمیشن در جستجوی جسوس Finding Jesus 2020 در مورد دو دوست مهربان به نام موگلس و جوی است که در خلیج زیبایی به اسم Finding Jesus زندگی میکنند؛ جایی که هر شب داستان های بسیار زیبایی برای ساکنان جزیره نقل میشود. اکنون موگلس و جوی با راهنمایی یک ماهی مهربان همه چیز را در مورد عشق و مهربانی بی حد و مرز خداوند یاد گرفته و…

دانلود فیلم Finding Jesus 2020 با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی در جستجوی جسوس Finding Jesus 2020 به کارگردانی Jason Wright ؛ محصول سال 2020 کشور آمریکا می باشد، که با داشتن ژانر ماجراجویی و خانوادگی در کنار داستانی کمدی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Kj Schrock, Victor Merchan, Sarah Taylor توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 1.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شکارچی شکارچی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها