صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

زبان: کره ای
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: کانادا ، کره ،
کارگردان: Kevin Konrad Hanna
بازیگران: Alexa PenaVega ، Brad Garrett ، Carrie-Anne Moss ،
مدت زمان: 84 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن دختر ساعت ساز The Clockwork Girl 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دختر ساعت ساز The Clockwork Girl 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک دختر رباتی بدون نام میباشد که به تازگی از طرف سازنده خود هدیه‌ای به نام زندگی دریافت کرده است..

دانلود انیمیشن سینمایی دختر ساعت ساز با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

انیمیشن تماشایی دختر ساعت ساز The Clockwork Girl 2021 در مورد یک دختر رباتی بدون نام میباشد که به تازگی از طرف سازنده خود هدیه‌ای به نام زندگی دریافت کرده است. در این میان و در حالی که او در جستجوی شگفتی‌های این دنیای پهناور است با پسری شگفت انگیز و عجیب آشنا شده که دوستی میان آن‌ها باعث بروز حوادثی غیرمنتظره میشود تا اینکه…

دانلود انیمیشن The Clockwork Girl 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دختر ساعت ساز The Clockwork Girl 2021 به کارگردانی Kevin Konrad Hanna ؛ محصول سال 2021 کشور کانادا و کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی و هیجانی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Carrie-Anne Moss, Alexa PenaVega, Brad Garrett توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم غلبه با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها