صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

ژانر: انیمیشن ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Josh Cooley
بازیگران: Tom Hanks ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: 4 به بالا
دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 دوبله فارسی – toy story 4 2019

ماجرای دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 از چندین سال بعد از قسمت قبلی آغاز میشود. به طوری که اندی اسباب بازی های خود را به بانی داده است. بانی در مدرسه خود و در کلاس هنر به وسیله یک چنگال یک اسباب بازی جدید می سازد و نام آن را فورکی می گذارد. وودی ، باز و سایر اسباب بازی ها دچار مشکل های جدیدی می شوند. فورکی که تازه قدم به دنیای اسباب بازی ها گذاشته است فکر می کند که یک زباله است و همواره به سمت سطل زباله حمله ور می شود.

از آن جایی که بانی بسیار زیاد فورکی را دوست دارد وودی و باز و سایر اسباب بازی ها در حین سفر تلاش به محافظت از فورکی می نمایند.

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 دوبله فارسی

در دانلود toy story 4 دوبله فارسی فورکی از ماشین فرار کرده و وودی نیز به منظور کمک به او به دنبالش می رود. این موضوع فورکی و وودی را در شهری از سایر اسباب بازی ها جدا می نماید.

این کارتون در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جاش کولی ارائه شد که ادامه ای از داستان اسباب بازی 3 می باشد. در واقع toy story در دسته انمیشیشن های کمدی قرار دارد. این انیمیشن زیبا توسط کمپانی پیکسار ساخته شده است و توسط والت دیزنی پیکچرز اکران گردیده است.

همانند سایر قسمت های داستان اسباب بازی تام هنکس ، تیم آلن، دان ریکلس و … به عنوان صدا پیشه در آن فعالیت دارند. البته جوردن پیل، پاتریشا آرکت و … نیز به تازگی به صدا پیشه های این سری انیمیشن اضافه شده اند.

با دانلود فیلم toy story 4 دوبله فارسی خاطرات دوران کودکی شما از سری قصه های اسباب بازی ها دوباره زنده خواهد شد. ما در ایزی ببین این کارتون زیبا را در دو کیفیت و با دوبله فارسی کامل در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید از سرور های قدرتمند ما آن را دریافت نمایید. 

ژانرها