صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.9

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: اسپانیا ، کانادا ،
کارگردان: Cory Edwards
بازیگران: Miguel ، Miles Robbins ، Yara Shahidi ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن بی باک با دوبله فارسی انیمیشن Fearless 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن بی باک با دوبله فارسی انیمیشن Fearless 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره یک گیمر نوجوان است که با روش های خاصی خود، سه شخصیت اصلی بازی ویدئویی مورد علاقه اش را از فضا به زمین می آورد…

دانلود انیمیشن بی باک با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم درباره یک گیمر نوجوان است که با روش های خاصی خود، سه شخصیت اصلی بازی ویدئویی مورد علاقه اش را از فضا به زمین می آورد و توسط کمپانی Vanguard Films and Animation تولید و در سال 2020 توسط نتفلیکس NETFLIX منتشر شد.

دانلود انیمیشن Fearless 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی بی باک Fearless 2020 به کارگردانی Cory Edwards ؛ محصول سال 2020 کشور کانادا . اسپانیا می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،کمدی،انیمشن و هیجانی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Yara Shahidi, Miles Robbins, Miguel توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه هیولاهای فوق الهاده کلاس جدید با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها