صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2001
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: Philippe Vidal
بازیگران: Muriel Robin ، Philippe Gildas ، Zabou Breitman ،
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن بکاسین و گنج وایکینگ ها با دوبله فارسی انیمیشن Becassine: Le Tresor Viking 2001 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن بکاسین و گنج وایکینگ ها با دوبله فارسی انیمیشن Becassine: Le Tresor Viking 2001 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  داستان این کارتون تماشایی در مورد شخصی به نام بکاسین است که برای پرستاری از دختر بچه ای به نام شارلوت به پاریس رفته است….

دانلود انیمیشن بکاسین و گنج وایکینگ ها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان این کارتون تماشایی در مورد شخصی به نام بکاسین است که برای پرستاری از دختر بچه ای به نام شارلوت به پاریس رفته است. به زودی بکاسین متوجه میشود که پدر شارلوت به نقشه ای ارزشمند که متعلق به وایکینگ ها است دست پیدا کرده و در این میان نیز مردی طماع به نام گاسپار برای به دست آوردن نقشه طمع کرده است تا اینکه…

دانلود انیمیشن Becassine: Le Tresor Viking 2001 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی بکاسین و گنج وایکینگ ها Becassine: Le Tresor Viking 2001 به کارگردانی Philippe Vidal ؛ محصول سال 2001 کشور فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Muriel Robin, Zabou Breitman, Philippe Gildas توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن بلینگ با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها