صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Henrique Jardim John McIntyre
بازیگران: David Kaye ، Montse Hernandez ، Tara Strong ،
مدت زمان: 72 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن بن تن در مقابل جهان با دوبله فارسی انیمیشن Ben 10 vs the Universe The Movie 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن بن تن در مقابل جهان با دوبله فارسی انیمیشن Ben 10 vs the Universe The Movie 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. دشمن قدیمی بن تن بار دیگر بازگشته است تا به گروه تنیسون و سیاره زمین آسیبی به مراتب بدتر از قبل وارد سازد….

دانلود انیمیشن بن تن در مقابل جهان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دشمن قدیمی بن تن بار دیگر بازگشته است تا به گروه تنیسون و سیاره زمین آسیبی به مراتب بدتر از قبل وارد سازد. اکنون بن تن با اطلاع از خطری که تمام جهان را تهدید میکند برای مقابله با دشمنان و نجات سیاره زمین باید به فضا سفر کرده و…

دانلود انیمیشن Ben 10 vs the Universe The Movie 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی بن تن در مقابل جهان Ben 10 vs the Universe The Movie 2020 به کارگردانی Henrique Jardim, John McIntyre ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Tara Strong, Montse Hernandez, David Kaye توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند دیوید اتنبرو با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها