صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Ryuichi Yagi Takashi Yamazaki
بازیگران: Bakarhythm ، Shihoko Hagino ، Shin'ichi Hatori ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon 2 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon 2 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. نوبیتا نوبی با پیدا کردن تنها یادگار قدیمی مادربزرگش سفری به گذشته را آغاز می کند.

دانلود انیمیشن با من بمان دورامون با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

در قسمت دوم انیمه ژاپنی با من بمان دورامون، نوبیتا نوبی یک روز خرس بزرگی پیدا میکند که مادربزرگش قبلا به او داده بود. نوبیتا تصمیم میگیرد برای دیدن مادربزرگش به گذشته برگردد و…

دانلود انیمیشن Stand by Me Doraemon 2 2020 با زیرنویس فارسی جداگانه با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon 2 2020 به کارگردانی Ryuichi Yagi, Takashi Yamazaki ؛ محصول سال 2020 کشور ژاپن می باشد، که با داشتن ژانر کمدی، درام، فانتزی، انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Bakarhythm, Shihoko Hagino, Shin’ichi Hatori توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم کاندید راستگو با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها