صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، چین ، کانادا ،
کارگردان: Chris Appelhans
بازیگران: Bobby Lee ، Constance Wu ، John Cho ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها با دوبله فارسی انیمیشن Wish Dragon 2021 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها با دوبله فارسی انیمیشن Wish Dragon 2021 با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. انیمیشن Wish Dragon 2021 داستان دین را دنبال می‌کند که با یک اژدها به‌نام لانگ مواجه می‌شود….

دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن Wish Dragon 2021 داستان دین را دنبال می‌کند که با یک اژدها به‌نام لانگ مواجه می‌شود و حالا دین می‌تواند سه آرزو انجام دهد که مهم‌ترین آرزو او بازگشت پیش بهترین دوستش است. ازطرفی لانگ سال‌ها درون ظرفی گرفتار شده و آرزو دارد روزی دوباره یک اژدها آزاد شود…

دانلود انیمیشن Wish Dragon 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی اژدهای آرزوها Wish Dragon 2021 به کارگردانی Chris Appelhans ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا،چین و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر انیمیشن،کمدی،فانتزی و خانوادگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Constance Wu ,Bobby Lee ,John Cho توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مارپیچ: از کتاب اره با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها