صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mike Mitchell
بازیگران: Jesse McCartney ، Justin Long ، Matthew Gray Gubler ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 با دوبله فارسی انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 با دوبله فارسی انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  گروه چیپمانک‌ها (آلوین، تئودور و سایمون) و چیپتزها (بریتنی، النور و جانت) هنگام بازی روی عرشه کشتی مسافرتی به طور اتفاقی به خاطر شیطنت‌های آلوین از کشتی به داخل آب می‌افتند و سر از یک جزیره گرمسیری بهشت مانند در می‌آورند….

دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

گروه چیپمانک‌ها (آلوین، تئودور و سایمون) و چیپتزها (بریتنی، النور و جانت) هنگام بازی روی عرشه کشتی مسافرتی به طور اتفاقی به خاطر شیطنت‌های آلوین از کشتی به داخل آب می‌افتند و سر از یک جزیره گرمسیری بهشت مانند در می‌آورند. رفته رفته آن‌ها کشف می‌کنند که آن‌طور که به نظر می‌رسد در جزیره تنها نیستند و این شروع اتفاقات جالبی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد…

دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی آلوین و سنجاب ها 3 Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 به کارگردانی Mike Mitchell ؛ محصول سال 2011 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Justin Long, Matthew Gray Gubler, Jesse McCartney توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن انتقام اژدها با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها