صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6

imdb

ژانر: درام ، کمدی ، ماجراجویی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2017
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sean Anders
بازیگران: Mark Wahlberg ، Mel Gibson ، Will Ferrell ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خونه بابا ۲ با زیرنویس فارسی فیلم Daddy’s Home 2 2017 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خونه بابا ۲ با زیرنویس فارسی فیلم Daddy’s Home 2 2017 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. خواهید دید برد و داستی سرانجام به وجود هم عادت کرده و با هم کنار آمده‌اند. اکنون آن‌ها تصمیم دارند تا جشن کریسمس کامل و زیبایی را برای فرزندان خود برگزار کنند..

دانلود فیلم خونه بابا ۲ با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

در فیلم Daddy’s Home 2 2017 خواهید دید برد و داستی سرانجام به وجود هم عادت کرده و با هم کنار آمده‌اند. اکنون آن‌ها تصمیم دارند تا جشن کریسمس کامل و زیبایی را برای فرزندان خود برگزار کنند. اما زمانی که پدرانشان تصمیم میگیرند به صورت همزمان از آن‌ها دیدن کنند، تمام برنامه‌های آن‌ها خراب شده و…

دانلود فیلم Daddy’s Home 2 2017 با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خونه بابا ۲ (Daddy’s Home 2) فیلمی کمدی و خانوادگی محصول سال 2017 کشور آمریکا به کارگردانی شان آندرس است که توسط دو کمپانی Paramount Pictures و Gary Sanchez Productions تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز شان آندرس، جان موریس و برایان برنز به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون ویل فرل، مارک والبرگ، مل گیبسون، جان لیسگو، لیندا کاردلیانی، اوون واکارو، اسکارلت استوز، جان سینا، دیدی کاستین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که با بودجه 69 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 10 نوامبر سال 2017 میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 180.6 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم خونه بابا 2 پس از حضور در جشنواره‌‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بدترین بازیگر نقش مکمل مرد با بازی مل گیبسون شده و نامزد دریافت 8 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه Golden Trailer برای بهترین فیلم کمدی اشاره کرد؛.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم موسیقی سکوت با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها