صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Debra Granik
بازیگران: Ben Foste ، rJeffery Rifflard ، Thomasin McKenzie ،
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بی رد و نشان با دوبله فارسی فیلم Leave No Trace 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بی رد و نشان با دوبله فارسی فیلم Leave No Trace 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. یک پدر و دخترش در یکی از مناطق پورتلند در اورگن زندگی می‎کنند.

دانلود فیلم بی رد و نشان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

یک پدر و دخترش در یکی از مناطق پورتلند در اورگن زندگی می‎کنند. اما هنگامی که مرتکب اشتباهی کوچک می‎شوند، زندگی آنها برای همیشه تغییر می‎کند و…

دانلود فیلم Leave No Trace 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بی رد و نشان یا لیو نو تریس یا ردی به جا نگذار یک فیلم دراماتیک به کارگردانی و نویسندگی دبرا گرانیک فیلم‌نامه‌نویس، و فیلم‌بردار اهل ایالات متحده آمریکا است که در سال 2018 توسط کمپانی BRON Studios و Creative Wealth Media Finance و Harrison Productions تهیه و تولید شده است. این فیلم تاکنون برنده جوایز بسیار و کاندیدای دریافت بیش از هفتاد جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. در این فیلم توماسین مک‌کنزی، بن فاستر، جفری ریفلارد، مایکل دراپر، دیریک جان دریسچر، پیتر سیمپسون، اَلیسا مِکی، رایان جوینر، مایک پراسر، جف کوبر و… به ایفای نقش پرداخته اند……. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم تنظیمش کن با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها