صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1401
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: علی توکل نیا
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم چند می گیری گریه کنی۲ فیلم Chand Migiri Gerye Koni 2 با لینک مستقیم

دانلود فیلم چند می گیری گریه کنی۲ فیلم Chand Migiri Gerye Koni 2 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.داستان خانواده ای است که پس از فوت پدرشان برای دریافت سهم خود از مایملک پدری به ایران می َآیند. آن ها دور هم جمع می شوند تا وصیت نامه پدر خوانده شود و شروع به تقسیم ارث کنند. اما نکته عجیب در وصیت نامه این بود که آن ها باید برای رسیدن به مال و اموال پدر خود شروطی را که در وصیت نامه قید شده است را تمام و کمال اجرا کنند.

دانلود فیلم چند می گیری گریه کنی ۲ با لینک مستقیم

داستان خانواده ای است که پس از فوت پدرشان برای دریافت سهم خود از مایملک پدری به ایران می َآیند. آن ها دور هم جمع می شوند تا وصیت نامه پدر خوانده شود و شروع به تقسیم ارث کنند. اما نکته عجیب در وصیت نامه این بود که آن ها باید برای رسیدن به مال و اموال پدر خود شروطی را که در وصیت نامه قید شده است را تمام و کمال اجرا کنند.

دانلود فیلم Chand Migiri Gerye Koni 2 با لینک مستقیم

فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی ۲ فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی علی توکل نیا است که در سال 1398 ساخته و در سال 1401 منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم چند میگیری گریه کنی 2 را رحیم بهبودی فر به رشته تحریر درآورده‌ و تهیه‌کنندگی آن را نیز حسن توکل نیا بر عهده داشته‌‌ است؛ قسمت اول فیلم چند میگیری گریه کنی در سال 1385 به کارگردانی شاهد احمدلو و براساس فیلمنامه‌ای از محسن تنابنده تولید شد؛ این فیلم در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه حاضر گردید و موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (با بازی حمید لولایی) را از آن خود کند؛ هنرمندان : حامد آهنگی، ابوالفضل پورعرب، اشپیتیم آرفی، محیا دهقانی، حمید لولایی، مهران رجبی، عباس جمشیدی، اسدالله یکتا، فرشاد حسینی موحد، مرجان شکوفکی، هستی فرحی، احسان عباسی، عباس نعمتی، گیتی معینی، بهروز خوش فطرت…..برای دانلود فیلم میس سان شاین کوچولو اینجا کلیک-نمایید.

ژانرها