صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.2

imdb

ژانر: ترسناک ، راز آلود ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Malik Vitthal
بازیگران: Anika Noni Rose ، David Zayas ، Mary J. Blige ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم دوربین تن Body Cam 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم دوربین تن Body Cam 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان با 2 کیفیت متفاوت در انتهای همین مطلب برای شما همراهان همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه ی داستان از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی چند پلیس ایالات متحده امریکا نشان داده می شود. شب ها مشغول گشت زنی هستند و در روز با زندگی شخصی خود هر یک به شکلی درگیر هستند. در میان این گروه پلیس زنی سیاه پوست دیده می شود که بعد از مدتی استراحت از خاطره ی بدی که با کشته شدن همکارش در یک عملیات دارد به کار بر می گردد.

دانلود فیلم دوربین تن با زیرنویس فارسی چسبیده

در یکی از شب ها که هر یک در محله ای در شهر مشغول گشت زنی هستند از یکی از ان ها در بیسیم پیامی مخابره می شود و درخواست کمک و نیروی پشتیبانی می کند. وقتی گروه ها به محل حادثه می رسند صحنه وحشتناکی را میبینند که همکارشان به بدترین شکل ممکن به طرز ترسناکی به قتل رسیده و به دیوار اویزان شده است. پس از بررسی دوربینی که روی لباس تمامی پلیس ها برای ظبط تصاویر و صدا در هنگام انجام وظیفه است، به صحنه ی ترسناک و وحشتناکی بر می خورند و وحشت و داستانی رازآلود را در جلوی خود میبینند تا جایی که یکی از افسر ها برای فرار از ان خودکشی می کند.

دانلود فیلم Body Cam 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

حال این افسر پلیس زن که نقش اصلی را بر عهده دارد به دنبال واقعیت ماجرا می افتد و داستانی فرا طبیعی را از گذشته شوم بقیه همکارانش را کشف می کند. اگر به دنبال فیلم ترسناکی هستید که علاوه بر صحنه های وحشتناک خود حس ترس را در شما القا کند و علاوه بر ان دارای داستانی رازالود باشد و شنا را در خود غزق کند؛ پیشنهاد می کنیم تا به هیچ عنوان این فیلم را از دست ندهید. این فیلم محصول سال 2020 امریکا می باشد و با استفاده از بازیگرانی چون Anika Noni Rose ،David Zayas ،Mary J. Blige توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب نماید. اگر به دنبال یک فیلم اکشن فوق جذاب هستید، دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی را از دست ندهید.

 

ژانرها