صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: بهمن گودرزی
مدت زمان: 50 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 1 تا 21 با کیفیت HD – سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 سریال جدید و جذاب و البته پرستاره خدمت علاقه مندان به سریال و نمایش خانگی هستیم. این سریال جذاب که به تازگی ارایه شده است. از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می شود. این مجموعه ساخته بهمن گودرزی یکی از کارگردانان رکورد دار ایرانی است. دانلود سریال ساخت ایران 3 بدون سانسور و با کیفیت های متنوع فقط در وبسایت رسمی ایزی ببین .

دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 21 – ساخت ایران 3 بدون سانسور Made In Iran 3

سریال ساخت ایران 3، غلام در جنوب ایران غواص است. ستاره از غلام درخواست می‌کند جنس‌هایش را از آب بیرون بکشد. غلام که می‌بیند ستاره با مشکلات فراوانی رو به رو شده، تصمیم می‌گیرد به او کمک کند…

دانلود سریال ساخت ایران 3 تمامی قسمت ها با حجم کم و کیفیت HD

ساخت ایران ۳ (Made In Iran 3) اولین سریال‌ بهمن گودرزی در نمایش خانگی به نویسندگی امیر عربی است که تهیه کنندگی آن را نیز امیر پروین ‌حسینی برعهده دارد؛ سریال ساخت ایران، از سریال های موفق و پرطرفداری است که فصل اول آن به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1390 و دومین فصل آن نیز توسط برزو نیک نژاد در سال 1396 ساخته شد؛ بهمن گودرزی کارگردان و مدیر تولید ایرانی است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی‌ میباشد و فعالیت سینمایی خود را با فیلم همسفر مهدی فخیم زاده به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز آغاز کرد؛ وی همچنین فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال 1374 آغاز نمود؛ بهن گودرزی کارگردانی فیلم‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را در کارنامه هنری خود دارد و ساخت ایران 3، اولین سریال او در شبکه نمایش خانگی خواهد بود؛ امین حیایی بازیگر نقش اصلی سریال ساخت ایران که از فصل اول این مجموعه را همراهی کرده است، در سری سوم آن نیز حضور دارد؛ مجید صالحی بازیگر جدید این سریال است که به همراه امین حیایی داستان دیگری را در فضای طنز روایت خواهد کرد؛ این بازیگر بعد از تجربه‌های متفاوت در نقش جدی، بار دیگر به ژانر طنز بازگشته است؛ برخی از سکانس‌های ساخت ایران 3 همانند فصل‌های قبل در خارج از کشور و در آفریقا انجام شده و تصویربرداری قسمت‌های دیگر فیلم نیز در جنوب کشور و جزیره قشم خواهد بود؛بازیگران ویژه از جمله امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، زنده‌یاد عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی… از سریال های جذاب دیگر پیشنهاد ما دانلود سریال زخم کاری می باشد.

دانلود سریال کمدی جدید ساخت ایران 3 ایزی ببین

دانلود قسمت آخر سریال ساخت ایران 3 همین حالا می توانید به صورت حلال و با کیفیت های مختلف از روی سرور های پر سرعت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است تعرفه دانلود نیز به صورت نیم بها می باشد. همچنین اخرین حضور ارشا اقدسی در دانلود شباهنگی به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها