صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: جنایی ،
زبان: فرانسوی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Yann Demange
بازیگران: Bel Powley ، Matthew mcConaughey ، Richie Merritt ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ریک پسر سفید پوست با دوبله فارسی فیلم White Boy Rick 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ریک پسر سفید پوست با دوبله فارسی فیلم White Boy Rick 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان واقعی نوجوانی بنام ریچارد ورش جونیور است.

دانلود فیلم ریک پسر سفید پوست با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم داستان واقعی نوجوانی بنام ریچارد ورش جونیور است. کلاهبرداری که به خبرچین اف‌بی‌آی تبدیل می‌شود اما بعدها به جرم حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم می‌شود و تمام این عناوین را پیش از تولد 16 سالگی‌اش کسب می‌کند…

دانلود فیلم White Boy Rick 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ریک پسر سفیدپوست (White Boy Rick) یک فیلم جنایی و دراماتیک به کارگردانی ین دومانژ است که در سال 2018 توسط کمپانی LBI Productions و Protozoa Pictures و Studio 8 تهیه و توزیع شد. در این فیلم هنرپیشگانی همچون متیو مک‌کانهی، بل پاولی، جنیفر جیسن لی، برایان تایری هنری، روری کوچرین، آرجی کایلر، جاناتان میجرز، ادی مارسن، تیلور پیج، بروس درن، پایپر لوری، جیمز هاوارد و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم کاندیدای دریافت جایزه بهترین موزیک از جشنواره Golden Trailer Awards در سال 2019 شد…….. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم نابودگر با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها