صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Lulu Wang
بازیگران: Awkwafina ، Shuzhen Zhao ، X Mayo ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم وداع با زیرنویس فارسی فیلم The Farewell 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم وداع با زیرنویس فارسی فیلم The Farewell 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک خانواده چینی است که متوجه میشوند مادر بزرگشان تنها مدت کوتاهی زنده خواهد بود.

دانلود فیلم وداع با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد یک خانواده چینی است که متوجه میشوند مادر بزرگشان تنها مدت کوتاهی زنده خواهد بود. اکنون این خانواده تصمیم میگیرند تا این موضوع را از وی مخفی کرده و مراسمی برگزار کنند تا تمام اقوام، با مادربزرگشان دیدار کرده و…

دانلود فیلم The Farewell 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی وداع (The Farewell) فیلمی خانوادگی، کمدی و درام محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا و چین به کارگردانی لولو ونگ است که توسط Big Beach Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز لولو ونگ برعهده داشته و بازیگرانی چون ژائو شوژن، اکس مایو، هانگ لو، لین هانگ، اوکوافینا، دیانا لین، هان چن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که تا حدی براساس زندگی کارگردان وانگ ساخته شده است در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند. پس از آن فیلم وداع در هفتاد و هفتمین دوره جوایز گلدن گلوب، نامزد دریافت دو جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم خارجی زبان شد، و اوکوافینا نیز به عنوان برنده بهترین بازیگر زن فیلم های کمدی شناخته شد…… از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم آخرین درخت با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها