صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

ژانر: خانوادگی ، درام ، مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ،
بازیگران: Patrick Stewart ، Samuel L. Jackson ،
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند گربه‌های آفریقایی با دوبله فارسی مستند African Cats 2011 با لینک مستقیم

دانلود مستند گربه‌های آفریقایی با دوبله فارسی مستند African Cats 2011 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مستندی طبیعی که روی دو خانواده از گربه سانان و چگونگی آموزش آنها به فرزندانشان برای وحشی بودن متمرکز شده است…

دانلود مستند گربه‌های آفریقایی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستندی طبیعی که روی دو خانواده از گربه سانان و چگونگی آموزش آنها به فرزندانشان برای وحشی بودن متمرکز شده است و گربه های آفرقایی (به انگلیسی: African Cats) نام مستندی جذاب و دیدنی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کیت شولی است که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. این مستند زیبا موفق شده است امتیاز ۷.۶ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون ساموئل ال جکسون و پاتریک استیوارت در این مستند دیدنی به عنوان راوی صحبت کرده اند. مستند گربه های آفرقایی در تاریخ ۲۲ آپریل سال ۲۰۱۱ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم مردم درآمده است.

دانلود مستند African Cats 2011 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی گربه‌های آفریقایی African Cats 2011 به کارگردانی Keith Scholey, Alastair Fothergill ؛ محصول سال 2011 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Samuel L. Jackson, Patrick Stewart توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند افسانه قطب شمال با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها