صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9.4

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2006
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Mark Linfield
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند سیاره زمین با دوبله فارسی مستند Planet Earth 2006 با لینک مستقیم

دانلود مستند سیاره زمین با دوبله فارسی مستند Planet Earth 2006 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.مجموعه عظیم BBC Planet Earth بهترین مستند در زمینه طبیعت و حیات وحش است که تا کنون تولید شده است…

دانلود مستند سیاره زمین با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مجموعه عظیم BBC Planet Earth بهترین مستند در زمینه طبیعت و حیات وحش است که تا کنون تولید شده است. این مجموعه در مدت 5 سال توسط Alastair Fothergill و 40 تیم فیلمبرداری همراهش، در 204 نقطه از 62 کشور جهان در 12 سال پژوهش و بودجه ای در حدود 25 میلیون دلار ساخته شده است و جزء 3 مستند برتر تاریخ شبکه BBC است. کارشناسان از این مجموعه با عنوان “نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین” نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

دانلود مستند Planet Earth 2006 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی سیاره زمین Planet Earth 2006 به کارگردانی Mark Linfield ؛ محصول سال 2006 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون David Attenborough, Sigourney Weaver, Thomas Anguti Johnston توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 9.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند قلمرو میمون ها با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها