صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2003
ساخت کشور: آلمان ، انگلستان ،
کارگردان: Alastair Fothergill Andy Byatt
بازیگران: David Attenborough ، Michael Gambon ، Pierce Brosnan ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند آبی ژرف با دوبله فارسی مستند Deep Blue 2003 با لینک مستقیم

دانلود مستند آبی ژرف با دوبله فارسی مستند Deep Blue 2003 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. این مستند شگفت انگیز که توسط دیوید اتنبرو David Attenborough نوشته شده است به اعماق آب ها میپردازد….

دانلود مستند آبی ژرف با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این مستند شگفت انگیز که توسط دیوید اتنبرو David Attenborough نوشته شده است به اعماق آب ها میپردازد. اقیانوس ها قسمت اعظم کره زمین را در بر گرفته اند و باعث شده اند تا کره زمین با نام کره آبی شهرت یابد. شاید همین گستردگی اقیانوس ها باعث شده تا این مناطق به یکی از شگفتی های دنیا تبدیل شوند…

دانلود مستند Deep Blue 2003 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی آبی ژرف Deep Blue 2003 به کارگردانی Andy Byatt, Alastair Fothergill ؛ محصول سال 2003 کشور انگلیس و آلمان می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Pierce Brosnan, Michael Gambon, David Attenborough توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند سیاره زمین با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها